ponedeljek, 24. november 2008

Tudi plezat je treba..

Čau!
Tokrat se oglašam z drugo vrsto športa, ki je meni tudi ljub in ne boste verjeli...NI TEK!:) Zima je pršla (če pogledam skozi okno vidim snežinke:)) in zato je potrebno tekaške aktivnosti malce bolj na izi vzet in se posvetit tudi drugim športom. S tem mislim predvsem kakšne take športe, ki poskrbijo da ostanemo tudi čez zimo FIT in MOČNI. To pa sploh ne pomeni, da ne bom tekla. Tek ostaja! Na sploh se že veselim, da bo sneg pobelil vse moje t.i. tekaške trase,...ni lepšega kot teči po snegu! Torej moji letošnji zimski treningi bodo sestavljeni iz aerobne aktivnosti, torej teka, ki ga bom prilagajala vremenskim razmeram (beri: če bo 2 m snega po vsej verjetnosti ne bom šla laufat) in tudi iz gonjenja na orbitreku, kar mi ni prav všeč ampak v izrednih primerih je tudi to ok. Nadalje se bom povzpenjala tudi na bratčevo home made plezalno steno, ki moram reč, da ni tako izi kot izleda, vsaj zame ne, se moram kar namatrat, da jo preplezam počez. Da ne omenjam bolečin v prstih zaradi plezalk, k znajo bit kar neprijetne še posebej če ene parkat padeš iz stene direkt na prste. Ampak se da zdržat, da ne bom sam jamrala. Par let nazaj, točno 5 let, sem plezala tudi v steni, in moram rečt, da je čisto drugače kot na plezalni steni...ane Gregi?! :) BOLŠ! Občutek, ko prideš na vrh je noro dobr pa tudi ko greš v skalo primeš tisto kar ti "skala ponuja", se moraš malo bolj znajti, čeprou znajo biti kakšne plezalne stene tudi zaj****. Plus...adrenalin! Zakaj govorim kar naenkrat toliko od plezarije? Preprosto zato, ker sem to željo v sebi držala par let, vse odkar sem nazadnje plezala....in rada bi to spet počela...in ker sem človek, ki se ukvarja z vsem mogočim..in mi tek ni zadosti:). Da sem glede tega dokaj resna, sem se odločila, da se spomladi vpišem v tečaj plezanja in se tako naučim vse kar je treba, da se lahko varno pleza. Glede na to, da imam že dva tečaja iz potapljanja mislim, da ne bo nič odveč še en tečaj, tokrat ne na"globinski "ampak bl višinski ravni:). Da pa ne bi preveč zanemarila teka, sem se vpisala tudi na nadaljevalni tekaški tečaj pri Urbanu Praprotniku, ki bo v začetku decembra, koj po Miklavžu:). Torej športnih aktivnosti do novega leta imam dovolj. Ker pa ima Nina še en tak zlo lušten hobi, iz prejšnih postov razvidni, PEKA, se že dokaj aktivno pripravljam na predbožično pekarijo. Trenutno še nimam popolnoma sestavljenega seznama piškotov ipd., je še v izdelavi, ampak računam, da bo do 1. decembra zaključen in bo predan v izdelavo:) Rezultati dela pa bodo dani na blog v slikovni obliki v najkrajšem možnem času:) Toliko za zdej!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

všeč ozadje..tudi orehki so bili dobri, hočmo še!LP!

Anonimni pravi ...

No to to dejmo naši ,hehe je treba plezat...Gregor