nedelja, 14. oktober 2007

Halo...

Čau!
Moje bloggersko pisanje kot se vidi, ni preveč pogosto, razlog je predvsem pomanjkanje časa, ampak ne bi zdaj o mojih takšnih in drugačnih izgovorih. Dejsto je, da pač nisem nič napisala pametnega. :) No poleg mojih vseh podvodnih dejavnostih, sem dva tedna nazaj opravila še nadaljevalni potapljaški tečaj (AOWD) v Piranu. Super je bilo! Seveda sem bila, kot pri vseh stvareh, ki sem jih do zdaj počela na novo, živčna! nekaj seveda doda še pomanjkanje samozavesti...err..in smo že tam, kjer ni treba. No ampak preživela sem. Na srečo nas niso tako preganjalni kot na začetnem tečaju, kjer smo poleg vseh tistih "groznih" vaj pod vodo, za posladek dobili še pisni izpit. Tokrat je šlo bolj za nabiranje izkušenj (ki jih jaz še kar nekaj potrebujem) in uživanje. Prvi potop...nočni...hm...kaj čm rečt..človek si ne more predstavljat kako lepo je to..če tega sam ne doživi...no poleg tega, moraš imeti, vsaj pri nas, srečo, da kaj vidiš pod vodo. No nekaj se je le videlo, to pa je bilo odvisno tudi od tega, kako spreten si bil s tisto lučjo v roki, in kakšen firbec si po naravi, predvsem za kakšne luknje :). Poleg nočnega potopa, sem prvič v življenju šla na globino...če sem natančna..26.7 m...uhh..na začetku je blo kar scary...ampak potem niti nimaš občutka več, da si tako globoko..no razen, če imaš "srečo" in fašeš kakšno globinsko omamo..kar zna biti za sopotapljače zabavno ko te gledajo (naj razložim: izgleda tako, kot da bi bil človek pijan), za tebe pa lahko tudi nevarno. No ampak mene poleg, na trenutke, malo bedastega počutja in omotice ni nič doletelo. Je pa zelo zanimivo hm..reševanje enačb z tremi neznankami..pod vodo..:) sploh če ti tudi nad vodo te stvari ne ležijo..:). No poleg teh dveh potopov so bili še trije bolj takšni "vaja-sti" in tudi te mi je uspelo dokaj v redu opraviti, edino navigacija mi še dela probleme...tako da...bo mogoče bolš, da imam v bodoče poleg sebe nekoga, ki je bolj profi na tem področju, drugač se lahko zgodi, da pridem ven kje v Italiji:) Torej...potapljaški vikend je za mano..zdaj pa novim ciljem naproti...beri: ljubljanski maraton:)

Ni komentarjev: