nedelja, 14. oktober 2007

Ljubljanski maraton - prvič

Čau!
Verjetno je opaziti, da zadnje čase oz. mesece cela Ljubljana od mladga do starga na polno teče. Povsod polno tekačev, takšnih in drugačnih, od začetnikov do že natreniranih, lahko bi rekla, da je zadnja leta to že prav nekakšna tekaška evforija. Če se spominjam nekaj let nazaj, ko sem začela sama teči (7 let nazaj), si redkokje videl kakšnega tekača/tekačico, razen seveda tistih, ki se jim že na zunaj vidi, da je tek njihovo življenje in da so v tem že pravi veterani, sredi popoldneva ali pa zvečer na kakšnem PST. Danes je drugače..gužva:) Zgleda, da so ljudje bolj začeli razmišljati o zdravem in športnem načinu življenja...in prav je tako. Sama se ukvarjam z veliko športi, ampak če priznam, je tek tisti, ki mi pomeni največ. In dejstvo, da je zadnje dni povsod polno tekačev in tekačic pomeni, da je "pred vrati" Ljubljanski maraton.
Res je, še 14 dni je do 12. Ljubljanskega maratona (28.10.2007), katerega se bom letos (drugič) udeležila tudi jaz. No moja odločitev o tem je padla šele kakšen mesec nazaj, po vseh pravilih bi se verjetno mogla že prejšnje leto odločit in temu primerno tudi prilagodit svoje tekaške treninge. Še dobro, da mam dost kondicije in drugega kot malo bolj intenzivno delat zadnji mesec, ni bilo treba. Glede na moj prejšnji polmaraton (21.098 km) leta 2005, ko je bil ljubilejni 10., ko sem dosegla rezultat 2 uri in 3 minute, upam, da mi bo letos uspel to malo izboljšat..tut če samo za minuto...:) Drugač se z mojim časom lih ne bi hvalila, ker ni tako dober, ampak zame, ker sem bolj majhna..in moram..narediti še enkrat več korakov, kot kakšen drug tekač,..je kar v redu:) No vse ima svoje prednosti in slabosti. Prav včeraj sem naredila en daljši trening..23 km..trasa pa je bila od Kosez do Rudnika in čez mesto nazaj. Vreme je bilo super, poleg tega sem imela 3/4 poti ob sebi svojega spremljevalca in obenem navigatorja, Jerneja, ker dejstvo je, da čeprav živim v Ljubljani, nimam pojma kje so katere ulice:) Začela sem s kar počasnim tempom no potem pa sem, vedno bolj ko se je delal popoln sončen dan, počasi pospeševala in na koncu nekak imela ves čas en tak lep tempo, 12 km na uro. Na pol poti sem "ruknila" en gel in potem se mi zdi, da sem kar letela proti domu:). Malo me se sicer skrbel za koleno, ker sem skoraj ves čas tekla po asfaltu, ampak dans vidim, da je vse kul..in da lahko nadaljujem s pripravami. Na koncu čas: 2:05. Danes imam počitek, jutri pa torej začnem plan zadnjih 14 dni. Torej, več bom mirovala..kar bo zame zelooo težko..:), kar pa ne pomeni, da ne bom tekla:)..krajše razdalje...in na koncu...kar bo pa bo:) Mogoče se bom zadnje dni bolj posvetila kakšnemu nabiranju kostanja..:)

1 komentar:

Pilar pravi ...

Hallo From Spain! I dont understand slovensko, but I invite you to my blog, it's in spanish and english and talk about your lovely country
Regards